.11.Zawodowy trening


Owsianka z bananem, masłem orzechowym i miodem rzepakowym

***

Wczoraj przekonałam się jak wielki wpływ na bieganie mają moje uczucia. Przed treningiem bardzo się zdenerwowałam przez pewną sytuację w szkole.
Trener zrobił mi krótszy ale mocniejszy trening, bo zegar tykał a ja musiałam zdążyć na zamówioną saunę. Biegałam dystans dwa razy większy niż ten na który chcę pobić rekord. Miałam go pobiegać spokojnie.. Taa spokojnie jak jestem wkurzona to się nie da. Pierwszy km o wiele szybciej nawet jak na tępo zawodów, później minimalnie zwolniłam przez krzyki trenera, że miałam nie szaleć i z własnego strachu, że jeszcze tyle przede mną i nie dam rady.. Zwolniłam minimalnie i po obliczeniach trenera na ten moment pobiłabym rekord szkoły i to o duuużo. Koleżanka zaproponowała żebym postarała się zakwalifikować na Mistrzostwa Polski bo z takim czasem mi niewiele brakuję, a jeszcze do zawodów dużo czasu. Trzeba walczyć o swoje marzenia!

20 komentarze:

  1. Właśnie takie sytuacje sprawiają, że na treningu masz ochotę się wyżyć i cisnąć ile fabryka dała (co nie zawsze jest dobre) :) A co to za dystans i jakie są Twoje czasy, jeśli to nie tajemnica? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3km a czasu nie lubie mówić bo nie uważam go jakoś za super wybitny ;)

      Usuń
    2. Oj, pewnie siebie nie doceniasz ;)

      Usuń
  2. Walcz! A śniadanie, energiczne i smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masło orzechowe ładuje moje akumulatorki na cały dzień ♥

      Usuń
  3. Kurde, nieźle tam dajesz widzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że do czerwca będzie jeszcze lepiej ;)

      Usuń
    2. Na pewno będzie! A jak co, to się porządnie zdenerwuj, wtedy na pewno wygrasz :D

      http://poranny-talerz.blogspot.com/

      Usuń
  4. powodzenia, walcz do końca! :)
    a w owsiance najlepsze dodatki! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie lubie się poddawać, to nie w moim stylu :) dziękuję :*

      Usuń
  5. Ten miód świetnie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń

 

TAGI

agrest ananas awokado babeczka babeczki banan batat baton bezglutenowe biała czekolada białko bieg biozona biszkopt borówki brokuł browni brzoskwinia budyń bułka burak camembert cele chałwa chia chilli chleb chlebek ciasteczka ciastka ciasto ciecierzyca cukinia cynamon cytryna czekolada czereśnie daktyle deser drożdże drożdżówka dynia dżem fasola figa gdzie zjeść gofry goji granat granola gruszka herbata hotcakes iifym imbir inne jabłko jagody jaja jajecznica jajo jeżyny jogurt kakao kaki kalafior kanapki kandyzowane karmel karmelizowana karob kasza kasza jaglana kasza manna kasztany kawa kefir kiwi kluski knedle kokos koktajl krem kruszonka kurczak kurki len lepsza ja lody lunch łosoś mak makaron makowiec maliny mandarynka mandarynki mango marchew masło orzechowe maślanka mąka arachidowa mąka dyniowa mąka gryczana mąka jaglana mąka kokosowa mąka kukurydziana mąka orkiszowa mąka ryżowa mąka sezamowa migdały miód mleko mleko kokosowe morwa motywacja mus owsiano-jaglane racuszki musli na słodko naleśniki nektarynka nerkowce nie śniadaniowe obiad odżywka białkowa olej kokosowy omlet orzechy orzechy laskowe orzechy włoskie oscypek otręby owsianka papaja papryka pasta sezamowa pasta słonecznikowa pasta z orzechów laskowych pestki pesto pęczak pieczarki pieczone piernik pierogi pietruszka pistacje placki placuszki płatki polenta pomarańcza pomidor popping porzeczka postanowienia poziomki pralinki primavika pudding pyłek quest rabarbar recenzja recenzje ricotta rodzynki ruskie ryż rzucam cukier sałata sałatka ser ser kozi serek homogenizowany serek wiejski serniczki sernik sezam siemie lniane słodkie słodko słonecznik smarowidło smoothie sok suszone owoce syrop klonowy szczypiorek szpinak śliwka śliwki śnaidanie śniadanie tahini targi tarta toffi tofu tofurnik tort tosty truskawki twaróg vege wanilia warszawa warzywa winogrono wiśnie woda kokosowa współpraca wypieki wytrawne wytrawnie zakupy zawody ziemniaki żurawina

Blogger news

Obserwatorzy

INSTAGRAM

Instagram