.185. Kokosowe cisto otrębowe



/3porcje/
Składniki
200g otrębów owsianych
200g serek wiejski
50g wiórków kokosowych
pół szklanki mleka kokosowego
miód/stevia/słód
2 jajka

Wykonanie:
Wszystkie składniki mieszamy dokładnie ze sobą w misce. Całość przekładamy do formy wyłożonej papierem do pieczenia i pieczemy 50min w 180stopniach. Ciasto pozostawiamy na noc w stygnącym piekarniku.


***
Dawno się nie odzywałam po obozie. Kryzys!
Kolejna kontuzja, podłamanie, szczerze nawet nie miałam ochoty z nikim rozmawiać.

Na obozie było świetnie, poznałam dużo super osób, zobaczyłam jak inni trenują. Świetnie się bawiłam i gorąco pozdrawiam dziewczyny, które pewnie to czytają!

Przerwa w treningach: 2tygodnie, na szczęście się nie obijałam! Chodziłam na basen. Codziennie byłam na treningu, ale zamiast biegać robiłam brzuch, ręce, piłki.
Od poniedziałku wróciłam do gry, pierwsze rozbieganie ze łzami w oczach. Nie z bólu fizycznego, ale ze świadomości, że zaczynam od nowa.. Najgorzej, że zbliżają się zawody, a mnie nadal coś boli..do tego załamanie.
No ale cóż..
NIE MOŻNA SIĘ PODDAWAĆ!

26 komentarze:

  1. jesteś silna, na pewno dasz radę, a zdrowie jest najważniejsze! trzymaj się dzielnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dasz radę. Zawsze znajdzie się jakieś wyjście. ;)
    Ciacho bym z chęcią wszamała, bo uwielbiam kokos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wysłałabym ci najchętniej kawałek :)

      Usuń
  3. Pyszne ciacho!
    Na pewno dasz radę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszne ciacho!
    Na pewno dasz radę <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dasz radę! A u mnie wszystko co kokosowe to kocham kocham kocham! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kokosów nie lubię, ale ciacho wygląda obłędnie!
    Każdy mistrz łapie czasem kontuzję, ważne by iść do przodu i cały czas pracować! Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  7. I wierzę, że poddać się nie zamierzasz! :D

    platki-owsiane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami zdarzają się takie podłamki, ale mam nadzieję, że teraz jest okey :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie poddawaj się. Jesteś mega silna. :*
    A ciacho ekstra *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mam pytanko- mleko kokosowe z puszki czy kartonu? :>

      Usuń
    2. i dziękuję za wsparcie! :*

      Usuń
  10. Biedaku, ja też ostatnio zaczęłam biegać i wiem, że na początku jest najtrudniej. Ale dasz radę. Wierzę, że dasz! Przecież już tyle za tobą :) Śmigaj po pierwsze miejsce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, bardzo kochane! Trzymam kciuki, że wytrwasz w bieganiu i się w nim zakochasz :)

      Usuń
  11. a co to za zawody? ile km? :) będę 3mać kciuki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w marcu cztery starty: 2km, 4km, 10km, 10km.

      Usuń
  12. Świetne ciasto :) Wszystko co kokosowe jest pycha!

    OdpowiedzUsuń

 

TAGI

agrest ananas awokado babeczka babeczki banan batat baton bezglutenowe biała czekolada białko bieg biozona biszkopt borówki brokuł browni brzoskwinia budyń bułka burak camembert cele chałwa chia chilli chleb chlebek ciasteczka ciastka ciasto ciecierzyca cukinia cynamon cytryna czekolada czereśnie daktyle deser drożdże drożdżówka dynia dżem fasola figa gdzie zjeść gofry goji granat granola gruszka herbata hotcakes iifym imbir inne jabłko jagody jaja jajecznica jajo jeżyny jogurt kakao kaki kalafior kanapki kandyzowane karmel karmelizowana karob kasza kasza jaglana kasza manna kasztany kawa kefir kiwi kluski knedle kokos koktajl krem kruszonka kurczak kurki len lepsza ja lody lunch łosoś mak makaron makowiec maliny mandarynka mandarynki mango marchew masło orzechowe maślanka mąka arachidowa mąka dyniowa mąka gryczana mąka jaglana mąka kokosowa mąka kukurydziana mąka orkiszowa mąka ryżowa mąka sezamowa migdały miód mleko mleko kokosowe morwa motywacja mus owsiano-jaglane racuszki musli na słodko naleśniki nektarynka nerkowce nie śniadaniowe obiad odżywka białkowa olej kokosowy omlet orzechy orzechy laskowe orzechy włoskie oscypek otręby owsianka papaja papryka pasta sezamowa pasta słonecznikowa pasta z orzechów laskowych pestki pesto pęczak pieczarki pieczone piernik pierogi pietruszka pistacje placki placuszki płatki polenta pomarańcza pomidor popping porzeczka postanowienia poziomki pralinki primavika pudding pyłek quest rabarbar recenzja recenzje ricotta rodzynki ruskie ryż rzucam cukier sałata sałatka ser ser kozi serek homogenizowany serek wiejski serniczki sernik sezam siemie lniane słodkie słodko słonecznik smarowidło smoothie sok suszone owoce syrop klonowy szczypiorek szpinak śliwka śliwki śnaidanie śniadanie tahini targi tarta toffi tofu tofurnik tort tosty truskawki twaróg vege wanilia warszawa warzywa winogrono wiśnie woda kokosowa współpraca wypieki wytrawne wytrawnie zakupy zawody ziemniaki żurawina

Blogger news

Obserwatorzy

INSTAGRAM

Instagram